1 oktober

Hej igen =) hur leker livet för alla? Kan ni förstå att det är den 1 oktober idag!? tiden bara rinner iväg så här på hösten. Konstigt hur det där fungerar :p ena dagen är allt grönt och nästa gång man tittar upp igen ser man alla regnbågens färger i träden :)

Jag var ju till sjukhuset i måndags, läkaren gav mig ingen astma-diagnos, men han trodde väl att jag hade en sväng av ansträningsastma kanske :P det var bara det att jag hade alla symptom tvärtom ;) jag fick iaf ett läkemedel att testa med vid behov :p En annan teori han hade var att det berodde på stress (!) haha jag? visst har jag haft mycket att göra den senaste tiden, många att träffa och mycket att tänka på, men..? aja, jag får väl se till att lugna ner mig lite då, fast det är lättare sagt än gjort xD 

Läkaren var förresten sjuk, han var lite förkyld, jag hoppas att jag inte blev smittad där, kände av halsen lite morgonen efter :P fast å andra sidan så kanske jag inte skulle ha varit ute den natten med bara sommarjacka på heller (a) men jag klarade mig för den här gången:) är det någon som är förkyld nu? det är väl säkert snart dags för rond två antagligen..
Innan jag tog mig ut och, nästintill frös ihjäl så introducerade jag vella till "the spy side" ;) som en del säkert märkt, jag ska hjälpa henne lite mer senare, hann inte så mycket, men det var lite skoj tyckte både hon och jag =)

Nu ska jag in i duschen, jag har varit ute och gått ca 45 min rask promenad ;D haha alltid något, läkaren sa åt mig att starta en träningsdagbok, då måste man ju träna lite och vara lite duktig =D sen blir det att laga mat, hjälpa pappa lite och sen iväg med syrran en sväng när hon kommer hem. Annars har jag inga fler planer för dagen xD hehe aj fan, vi börjar med "projekt lugnare" imon! jag är världsbäst på att skjuta upp saker (Y) yeey..!

 

nee nu måste jag dra! vi hörs småttingar ;)  
puss & kram från evepeve

Kommentarer
Postat av: Elisa

ja tiden har gått riktigt fort :O Men ska bli mys med lite snö sen å :D

2009-10-03 @ 14:49:10
URL: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0