Sista november

Hejhej:) Hur e läget? Bara bra hoppas jag :) Det måndag och en ny vecka, imon till och med en ny månad. Jag har jobbat idag, som vanligt. På ett ställe jag varit på förut, ett favoritställe :) lilla Tilde, på den andra avdelningen lärde jag känna en dag förra veckan, idag kom hon fram och kramade mig direkt vi sågs på rasten och höll i mitt ben större delen av tiden^^ Eftersom hon enligt personalen brukar ha svårt för nya ansikten och vara vääldigt blyg, så har de börjat kalla mig för hennes nye bästis. En dag till, imon ska jag få träffa den lille söte tösen, fast ansvara för hennes äldre kompisar på andra avdelningen :P Ímon står det luciaträning på schemat.

Efter jobbet tog jag mig till kuppan och mötte upp vella en sväng. I fredags tillbringade vi hela 6 timmar där, medan vi idag nöjde oss med två timmar ;D

Nu ska vi iväg och kika på en ny mobil till syrran. Hon ska anmäla den försvunnen så polisen kan höra av sig om de får in den. Vi hade lite problem att hitta mobilens IMEI-nummer, så jag säger det till alla nu, det är smart att skriva ner det iaf någonting skulle hända. Polisen vill ha det om det ska anmälas stulen, försäkringsbolaget samma sak, med mera. Numret ska finnas på kvittot, på kartongen mobilen låg i, eller så får man fram det genom att slå *#06# på mobilen. Bara ett tips :P

Sen blir det att fixa mat och senare ikväll ska jag på bio med sara. Sista filmen i millenium-triologin, Luftslottet som sprängdes, tror jag den hette. Spännande:) 

Nee nu har de skrikit sig hesa så jag måste dra, ha det bäst! Puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0