Party party

Jag ska strax rusa, men jag ville bara snabbt skriva att jag hade en grym lördagskväll :D Jag blev hämtad av jonas a, emil, patricia och vella. Vi åkte till förfesten i falun hos en linda :) Där blev det att spela Rock Band, här fick man välja att spela gitarr, trummor eller sjunga till olika rocklåtar, eller alla på allihop samtidigt ;) Vi kan väl säga att vissa var bättre än andra xD Därefter blev det Twister, och sedan åka vidare till ica julfesten :) Skoj! Det var buffémat vid långbord, musik underhållning med 3 töntar på scen, sång tävlingar och sen dansgolv. Jag var nog rätt så ensam i mitt lag, den enda som inte jobbade på ica typ? ;D Men det gjorde det bara roligare^^ 
Efter några timmar bestämde vi oss för att ta oss tillbaks till den vanliga staden och vanliga stället. Där vi träffade på sara oxå =) Det var inte lika mycket drag som det stället vi precis kommit från, så vi stannade någon timme sedan drog jag, vella, emil och jonas iväg och käkade istället. Det blev en lång eftermiddag/kväll/natt, men riktigt kul var det, en av det allra bästa kvällarna på läänge =D

Jag hoppas ni är lika nöjda med er lördag =) Ha det bäst och ta hand om er! Pussar och kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0