Off to work again!

Var igår på kuppan och träffade elisa, elin och nina :) det blev en liten rundtur, mycket snack och sen lite fika. Efter det blev jag upphämtad och åkte och bowlade ;D det var vi och pensionärerna, fem serier hann vi med, samtidigt som man försökte lära känna en ny person :) Denna vecka har det gått 4 veckor sedan jag halkade in på ett bananskal till det nya jobbet:P och på 4 veckor har jag, förutom helger, bara fått vara ledig en dag. En dag på 4 veckor. Jag antar att jag ska vara glad att jag får jobba iaf (jag vet att jag kan tacka nej nångång iaf) men nu skulle jag helst bara vilja sova. Om tio minuter ska jag springa iväg till bussen, jag fick sovmorgon idag, eller skulle haft om jag inte blivit väckt två gånger vid sju så jag inte kunde somna om;D aja, det ordnar sig alltid, nu måste jag äta något, så busschaffisen inte stirrar surt på mig igen =D

Ha en bra dag alla underbara vänner! Puss på er <3



You got a fast car
I want a ticket to anywhere
Maybe we make a deal
Maybe together we can get somewhere


Kommentarer
Postat av: Becka

Ja, det är bra med jobb.. Härlig låt - jag gillar den också! :)

2009-11-11 @ 16:21:01
URL: http://repsu.blogg.se/
Postat av: Patricia

Hihi välkommen till jobblivet ;) Här är man aldrig ledig haha ;P Nej då men härligt att jobba så att man får lite pengar. De är ju värt de :)

2009-11-11 @ 22:07:14
URL: http://patriciasb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0