En vecka som alla andra

Om tre min har jag varit uppe i tre timmar :P Jag har inte fått jobba särskilt mycket den här veckan, men utan att veta om det, så därför är man redo varje dag ändå. Men jag har inte kunnat njuta av ledighet, utan hittat en massa andra saker som måste göras. Veckan har gått riktigt fort, fast jag tycker fortfarande det känns som en lång måndag :) I onsdags träffade jag på klass 1b på stan, de skulle till maxim och se teater. Det var hos dem jag var under en hel vecka och två av småtjejer sprang fram och kramade mig :) lite kul, ännu roligare att prata med personalen och känna att jag inte behöver ha något ansvar för t.ex den unge som höll på att bli påkörd av en cykel ;) I tisdags var det tänkt att jag, jonas a och vella skulle på bio, men eftersom den filmen som vi ville se inte gick ("up") så slopade vi den idén och tog oss i regnet till kuppan, fikade och gick sedan runt på stan och planerade för framtiden^^

Förresten i onsdags höll det på att bli en andra dejt, eftersom han ville att jag skulle hänga med till gävle och ikea ;) tyvärr kunde jag inte, vare sig jag ville eller inte. Idag fick jag iaf reda på att familjen ska till ikea till helgen, så på den punkten är allt bara bra :)

Nee nu måste jag sluta innan jag skriver en novell :P Upp, upp och iväg! Det är dags för en liten "second breakfast" och sen om någon timme möta upp syrran för lunch ;D Vad ska ni göra idag?


Det är dyrt att leva, men i priset ingår en resa runt solen varje år. 
(
Nikikid)

Så sant;) Tschüss!


Kommentarer
Postat av: Becka

Kära gamla Kupolen :) Eve vart håller du hus? Längesen på msn nu ;)

2009-11-20 @ 19:19:04
URL: http://repsu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0