Första julklapparna hemma

Hej alla glada! (och till era surpuppor med) Idag är det en underbar dag! Mina första julklappar eller födelsedagspresenter (har inte riktigt bestämt än) kom precis hem på posten :) En dvd-film och en tv-seriebox med frasier åt syrran. Kommer bli prima. Sen igår beställde vi oxå en julklapp till mamma och pappa, en smart idé som vi hittade. De har båda, eller hade, en varsin kaffemugg som det stod deras namn på. Nu har de lyckats kraja dem båda två, så vi ska ge dem nya. Vi hittade en sida där man kan lägga till text och bild;) Om det blir så som det ska, kommer de att få en varsin mugg med sina egna huvuden på^^ Haha skoj, vi väntar med spänning. Det kluriga var att ta två fina kort på dem, vi sa att vi testade syrrans nya kamera och tog en triljon kort xD Att det alltid ska vara lika kul att smyga och luras lite (A)

Nu hade jag inte så mycket mer att skriva. Planen idag är att träffa vella lite och sedan ta hand om mitt wanna-be-sophög-rum. Har ni andra några skojiga planer denna härliga fredag? 


"Egentligen är det märkligt att människorna visar varandra tänderna som tecken på vänskap"

Kommentarer
Postat av: Elisa

Åh vad roligt :D Alla kommer säkert bli nöjda över sina julklappar ;D Själv ska jag ut och shoppa julklappar idag ;D hehe =) Så himla roligt =)

2009-11-27 @ 10:41:29
URL: http://sweetelisen.blogg.se/
Postat av: Becka

Låter som en härlig mugg ;D

2009-11-27 @ 17:36:20
URL: http://repsu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0