Polisförhör och snö på marken

Igår fortsatte min "Underbara" fredagen den trettonde, med att sitta och vänta på två telefonsamtal. Tanten skulle ringa och tanten ringde efter en timme. Segolle skulle ringa upp och segolle ringde efter tre timmar ;P

Jag jobbade igår, men jag var oxå iväg och gjorde goda gärningar:) En säljare har ringt mig hela veckan på dolt nummer då är det bara naturligt att jag inte svarar när den ringer igen. Men den här gången var det visst inte säljaren. Personen ringde på hemtelefonen istället, pappa svarade och sa att han just då inte visste var hans dotter befann sig eller när hon skulle komma hem, polisen i andra änden svarade med att han ringa igen senare. Nu borde era hjärnor vara lite förvirrade eller? ;) vad har eve nu gjort? Men nejdå, han ringde dagen efter och fick tag på mig, han ville hålla ett polisförhör med mig (help) så jag tog mig till polisstationen. Där fick jag ringa igen och han kom och mötte mig, vanliga kläder men med en pistol i hölstret ;) Sedan fick jag berätta om halloween kvällen på s2 då jag och Ann stoppade misshandeln. Han frågade massor av frågor, bland annat hur mycket jag druckit under kvällen^^ Det tog iaf inte så lång tid, jag fick läsa igenom allt som jag sagt och sen får vi se om det händer något senare, ifall det blir rättegång och jag och ann kallas som vittnen :O jag vet inte, jag kommer inte ihåg hur "gärningsmännen" såg ut, förutom ögonen på den ena, läbbiga! Polismannen var tydligen övertygad att om inte vi hade gripit in, skulle killen fått mycket mera skador, så samvetet hade en bra dag efteråt :D aja gjort är gjort, krångligt pappersarbete efter bara och min syster tycker inte jag borde vittna=P

Idag SNÖAR DET! :D eller ja, det gjorde imorse, nu regnar det på de två decimeter snö som stannat på marken :P Blupp..! Annars så hoppas jag på en bra dag =) jag ska laga min gardinstång och sen ladda för party till eftermiddagen/kvällen/natten :D Blir man upphämtad vid halv 4 så blir det en lång, förhoppningstvis rolig tid =) Ska på icas julfest med vella och fler ica-människor än någonsin :) bland annat min bowlingkamrat..

Hoppas ni mår bra alla, utspridda i lilla sverige. Ha en underbar lördag, det är ni alla värda ska ni veta!
Puss till er! Ciao:) 


Kommentarer
Postat av: Becka

Bra Eve!!

2009-11-14 @ 12:19:35
URL: http://repsu.blogg.se/
Postat av: Liza

du är modig du EVE =)

2009-11-14 @ 14:40:04
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0