Det finns alltid två sidor

Krångel. Det är ordet för dagen.

Det var en riktigt rolig kväll igår. Jag, patricia och twinsen startade hemma hos sara, åkte sedan till stan och tog oss in på s2. Eftersom det var lönehelg så var det sjukt mycket folk, mest bara småttingar;) men jag träffade på några gamla klasskompisar och en del andra bekanta. Inte ett enda glas vatten under hela kvällen, vilket jag fått sota för idag och istället druckit cirka en hink med vatten direkt ögonen öppnades. För världen var inte som den skulle vara, den var sne när jag kom hem och den var fortfarande sne när jag vaknade^^ I alla fall var det en hemsk skoj utekväll, och det var extra roligt att få träffa Liza och Becka igen =) längesen man såg er tjejer:)

Efter att vi alla tappat bort varann eller oss själva så startade det första problemet. Syrran var oxå ute och hennes mobil hade försvunnit. Vi gick tillbaka till hennes partyställe, men eftersom de städade så fick vi självklart inte komma in. Idag har vi istället åkt tillbaka och fått gått igenom en hög med 10 (!) upphittade mobiler, men inte hennes :( det går fortfarande att ringa till den, så den måste vara påslagen. Om nu någon har snott den, borde inte den personen ha stängt av mobilen då? och slängt SIM-kortet. Vem vet, det verkar inte gå så bra iaf.

Förutom den lilla detaljen och det faktum att alla vaknat på fel sida idag, har jag oxå lyckats blivit inklämd i något som jag borde låta bli. Jag har aldrig gillat att vara tredje personen, men tyvärr blivit det tio gånger för mycket. Det finns ju alltid två versioner av en händelse, väljer man sida får man försvara, och det är vad jag har gjort. Annars kan man välja att stå utanför, det som rekommenderas. Det var i alla fall inte så farligt som jag trott, vi får se vart det leder någonstans. Kompisar stödjer varandra, så enkelt är det.

Nu säger på återseende till twinsen som tar sitt lilla pick och pack tillbaka till storstan och so long till elisa som lämnar landet i en vecka för den stora gula solens skull =) Vi kanske ses om två helger igen, då vår lilla sara ska firas på luciadagen? ;D Stay in touch!  

Heej då sötnosar! Puss och kram till er alla, jag är glad att jag har er <3


Kommentarer
Postat av: Becka

Nu önskar man att man var en sån här cool polis som kan spåra påslagna mobiltelefoner ;) tills dess kan jag inte hjälpa er att hitta hennes mobil ;)

2009-11-29 @ 19:01:37
URL: http://repsu.blogg.se/
Postat av: Elisa

Jag hoppas allt ar battre nu =) har ar det fint och vi ses sen =) <3

2009-12-02 @ 23:17:32
URL: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0