Inte vänsterhänt längre

Happ, då har man blivit vaccinerad mot svininfluensan då :P Jag hade inte funderat så mycket på om jag skulle ta den eller inte, men jobbar man med barn så lutade det ju åt att ta. Iaf så sa syrran åt mig att följa med dit. Och innan jag hann tänka ja eller nej så var jag påväg därifrån med ett plåster på armen^^ Jag säger bara det, ojoj vad de var snabba och effektiva xD "in, ut, nästa!"

Det är nog tur att jag inte jobbar idag (även om jag säkert sagt "ja" iaf och skuttat iväg to work xD) För nu sitter jag här, illamående, skallen snurrar och värker, febern är uppe och vandrar och såklart - armen värker. Men de på sjukhuset sa att biverkningarna speglar hur sjukdomen skulle se ut, drabbas man av många biverkningar så skulle själva sjukdomen ta hårt. Så lite tur då. Jag var förresten ett pucko. Fick frågan om jag var högerhänt, jag skriver ju med vänsterhanden, så jag sa att jag var vänsterhänt och vips stack det till i högerarmen. Men hallå köttblå, är jag verkligen vänsterhänt? jag är en konstig och komplicerad person, när jag var liten kunde jag skriva med båda händerna, brukade byta lite då och då;) (fast det är glömt nu, endast en hand för att skriva nuförtiden) jag öppnar dörrar med högerhand, tar i glas och dricker med höger, använder datamusen med höger. Så min nya slutsats är att jag inte är vänsterhänt, utan jag är högerhänt men skriver med vänsterhanden. Låter klokt^^ haha eller inte.

Nu ska jag slänga mig i soffan igen och se om kroppstemperaturen kanske minskar lite. Jag måste ju bli bra så jag kan festa i helgen och möta upp patricia ikväll =)

Hoppas allt är bra med er:) Tschüss! <3

Kommentarer
Postat av: Patricia

Haha ja så är de för mig också, skriver me vänster men gör typ allt annat me höger :P Därför sa jag aldrig till om att jag va vänsterhänt när hon stack i vänster :P Jag slapp feber och allting, däremot har armen svullnat upp alldeles under nålsticket :P

2009-12-13 @ 21:25:14
URL: http://patriciasb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0