Gott Nytt År!

Mellandagarna går lika fort som alltid, fast jag inte satt en tå på vårat stora köpcentrum med den stora rean. Min systeryster har dragit utomlands. Jag var på bio med tjejerna och såg New Moon :) Den var faktiskt riktigt bra, värd att se 2-3 gånger hoppas jag för sällskapets skull ;D 
Väl hemma fixade jag lite tills jag stupade i säng, med kläder på vid tolv-tiden. Klockan 2 vaknade jag och gick upp för att träffa syrran innan hon skulle åka halv 3. (självklart var skjutsen sen så hon kom iväg först till 3) Sa hejdå, gick och la mig och väcktes igen kl 6, av mobilen den här gången. Samma person som jag pratade med på bion, skulle iväg till jobbet, men skickade först ett sms igen, till stor del likt det förra jag fick. Vid kl 8 somnade jag iaf igen, och fick äntligen sova (!)

Jaha, idag är det sista dagen på året, idag är det nyårsafton. Det långa året har gått fort ändå =) Jag ska inte berätta om mitt år i detalj, ni känner mig och vet det mesta redan och sen så håller nog inte minnet hela måttet. Det jag ska säga är att jag har haft ett grymt bra och överraskande år. Jag har haft (har?) mina tre jobb, var och en bättre än det förra. Och det har skapat en möjlighet att få mer ansvar, träffa nya människor och utvecklas lite mer. Självklart har inte allt alltid varit på topp, men i det stora hela så kan år 2009 mäta sig med året före. (2008 var ju året med studentresan, studenten och friheten så det toppar fortfarande listan;D)

Jag har lärt känna en hel del nya människor, blivit många fler fester att minnas. Speciellt från sommaren när vi varit som flest av vårt gamla gäng, som hållt ihop ännu ett år. Jag hoppas ni känner att 2009 har varit ert år, eller att det annars bara kan börja gå uppåt. Jag önskar att ni under 2010 får nya bekantskaper, flera möjligheter och nya chanser att nå era drömmar. Från och med imorgon är nästa blad blankt och vem vet vad som skrivs :)

Jag är inte så mycket för nyårslöften, jag är bäst på att skjuta upp saker och inte hålla vad jag lovar mig själv. Men iår ska jag i alla fall göra ett försök. Mitt första nyårslöfte är ett som alla bruka ha: börja träna lite mer. Märk väl att jag skriver "lite mer", det blir alltså en tolkningsfråga och jag kan hitta kryphål till mig själv^^ Det andra är att lita mer till min magkänsla. Vissa saker kanske skulle gått bättre om jag bara gjort eller sagt vad som kändes rätt och inte lyssnat lika mycket till andra. Man måste ju kunna lita och tro på sig själv. Det var mina "löften". Har ni några? Man vet aldrig. Inatt tycker jag att ni ska hoppa ut till det nya året och gör det till erat år:)

Love you all!
HAPPY NEW YEAR!


Tänk, alla som föds under det nya året blir inga nollar på något sätt. De blir Tior! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0