4 advent

Hej hur har ni det i vintermörkret? Idag är det fjärde advent, vilket betyder att det inte alls är långt kvar till jul nudå. Jag har mest spenderat dagen med att städa och plocka ihop lite, sen slaggat i soffan. Hunnit sett både "Livet från den andra sidan" och "Jumper" ;) En slö-dag alltså.

Jag pratade med vår Becky för en liten stund sen, som är hemma i vårt avlånga lilla land igen, i sverige för att stanna. Mycket trevligt, välkommen tillbaka :)

Igår blev det pizza och film, Kvällen började med spänd stämning, men man var koncentrerad på filmerna så det släppte och blev en riktigt rolig kväll. Dock en aning sent, därför är man (förkyld som man är oxå) en aning hängig idag. Men jag lyckades tillsist säga det jag lovat mig själv att säga, kanske inte riktigt på samma sätt som jag tänkt mig, men det ordnar sig nog :) Man kan ju aldrig ha för många vänner =)
Filmerna vi såg var förresten "Torque" och "Bedtime stories". Den första var bäst, helst för mig som alltid har älskat "snabba bil-filmer", i det här fallet var det istället motorcyklar;) Overklig som attan, men sevärd ändå. Den andra var en liten besvikelse, den var bättre på bioreklamen.

Ni ska jag sluta babbla och gå och göra lite mat istället. Det dröjer väl inte länge innan en hungrig syrra kommer hem :P

 

Puss och hej alla söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0