Christmas is done

Hej hopp! Nu är julen över för i år. Hoppaas ni har haft en bra julhelg, vare sig ni firat med släkt eller vänner, jobbat eller slappat, käkat julbord eller tacos ;) Min jul har varit helhärlig! Det har blivit julmat och En Massa Julgodis (hemma bakade vi i år: tryffel, chokladbollar, kokostoppar, wienernougat, knäck) tillsammans med alla chokladaskar som man fått från grannar eller de andras jobb. Vi kan väl säga lite försiktigt att det är dags att ut och röra på sig snart ;D

Juldagen var också en härlig kväll. Eller eftermiddag, vi började vid 16 hos natalie =) (jag har visst blivit den som alla ringer och frågar var jag är^^ lite seg i starten eller nåt ;D) Jag dök iaf upp vid 17, där natta, patricia och sara väntade. David kom också efter en stund och höll oss sällskap. Sedan dök becka, liza och vella upp, och det var dags att gå till stan. Typ klockan åtta (!) Jag trodde aldrig att vi skulle hålla oss kvar hela kvällen, men det gjorde vi! Det var en lite seg start i början, men det blev ovanligt kul för att vara "samma gamla vanliga ställe" Jag träffade på ett gäng klassisar från förr, bland annat: ajje, matilda, elin, nk och stoor ;) Riktigt trevligt! Sen stötte jag ihop med Herr Drygskåp, men som tur var hade nattie koll på hans steg så vi aldrig kom nära.

Det blev en grym skoj kväll, juldagen står kvar som en av det bästa dagar på året :)

Idag ska det slappas och fixas lite hemma. Ska nog strax gå ut lite också. Ni får ha det så bra, vi får väl se om vi hörs nångång innan året är slut ;) Det var kanske några som ville hänga med mig på bio i veckan? Jag är nog den enda av oss som inte lyckats se den andra twilight-filmen än^^ så det är bara att höra av sig, så planerar vi in en dag =D

Eve out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0