Mellanstadie-disco

Tjao :)

Ja, igår blev det utgång med p3, sara, liza, natta och grading :)  Jag var en av två som fick gå till stan, men det gick super det med. Vi träffade på en tjej som bjöd på dricka och en lite mysko kille som tänkte börja snacka, men vi drog :P 

Efter första steget ut på dansgolvet kom en 40+ (minst)  konstig typ som blev alldeles för närgången x) men efter en rymmning så blev kvällen bättre och den blev minst lika skoj som vanligt =) Jag träffade på två gamla klassisar som jag inte sett på ett tag, trevligt var det, till skillnad från andra som man kanske inte ville träffa igen xD Jag håller förresten med natta, det var lite mellanstadie-känsla på låtarna ;) vissa okej, vissa absolut no-no ;D

Vid stängning gick vi ut och de andra fick skjuts hem, medan jag väntade tills grading skulle kunna få tag i en taxi. Där träffade jag en till gammal vän, som höll på med sin satsning med att bli rockstjärna xD Han har ju kommit en bit på väg med sitt band, de fick spela på P&L iår iaf ;) Jag säger lycka till med det, och jag lovade att vi ska ses på vår återträff med klassen om sisådär tio år eller mer! 

det kom aldrig någon taxi, så sara fixade biffen ;D tack så mkt för skjutsen sara! :)  och tack för kvällen, jag hoppas att ni alla hade en helskön och skoj kväll! Det hade jag iaf, trots allt xP

tschüss
      

Kommentarer
Postat av: Liza

jag hade skita skojj :D

2009-08-02 @ 19:34:07
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/
Postat av: carro

låter skoj :D

2009-08-09 @ 18:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0