Day after day

Okej, först och främst måste jag skriva det som jag glömmer hela tiden; tack för kommentarerna, alltid lika kul att läsa och förstå att någon kanske är lite intresserad =D

Så oftast när vi varit ut så heter det dagen efter att vi har haft kul, och varför säga nåt annat när det är sant;) I fredags var jag, p3, sara,liza och tillsist även becka ut på etage, och det var kul =) vi började hemma hos p3, åkte en seeg buss och gick runt lite i stan först. Vi gick emot vad vi brukar göra, vi käkade strips före krogen och inte efter xD mumsigt. Sen kom vi iaf in och satt oss vi ett bord och skålade.. de var bra musik på dansgolvet, först när vi kom dit som det äldre låtarna kom ;D Men jag hoppas att alla hade en trevlig kväll, för det hade jag =D I förrgår vaknade jag seg och trött, och sen lite bakis på det och jag var som ett vandrande lik :D Måste ett igår var egentligen att tvätta linnet och kjolen som jag hade under fredagskvällen, får hinna med det idag ist då:)  de är lite täckta med champagne fläckar, men champagnen smakade iaf lite bättre än den twinsen hade med förut ;) berodde kanske på att den här var en sorts som var aningen dyrare... xD
dom har förresten ett alldeles för litet dansgolv på etage, eller hur sara och p3? xD vi kom som sagt varandra lite närmare under kvällen.. ;)

idag har tjejgänget varit på kupolen:) käkade på thaien, var ett tag sen. jag har inte käkat där sedan dom hade bläckfisk med i buffén, nu snackar vi inte vanlig friterad bläckfisk utan gjord på något annat sätt så man kunde känna sugpropparna mot tungan xP inte så inbjudande, men dom hade tagit bort det nu iaf, så det var jättegott  =)

Imon planeras det filmkväll maybe:) vi får se hur det blir med det, men det vore kul, måste spånas lite på först. Under tiden säger vi lycka till, till Liza som har en rolig kväll framför sig, förhoppningstvis;) vill höra om den sen;) 

sen kan man ju säga att semester kanske inte är så bra. mamma kom just hem från första dagen tillbaka på jobbet, med en stukad handled eller liknande :P nice...not.. då är det väl bara att vänta och se hur det gått för pappa, han har väl fått ett betongrör i skallen ;D

Här kommer iaf två bilder från kvällen hos vella=)

tacoskäk hos vella

tacos hos vella:)  eve som stod och hackade och hackade, medan folk såg på ;D men jag tycker om att hjälpa till så det är lugnt ;)



ha de gött :)

Kommentarer
Postat av: Elisa

Mysigt det där :) Det var kul idag:) Det där med bläckfisken lät inte gott kan jag säga haha xD hoppas att det blir ngt imorgon :) Ska höra mig för men det går troligen :D

2009-08-10 @ 16:12:28
URL: http://sweetelisen.blogg.se/
Postat av: Becka

Mums med tacos!

2009-08-10 @ 18:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0