Ur spår

Hej allihopa =)

Idag har jag varit produktiva eve =P

Jag har sökt en massa jobb (en del med brev, så införskaffat frimmärken och snabbat till postis innan den stängde),
tagit en promenix med mallis (och lekt i lekparken),
lämnat in min trisslott (som jag vann 50 kronor på!! ;D),
hjälpt syrran med matten igen (som jag faktiskt fattar nu ;D),
ringt upp eventpersonal som ringt mig, fått ett en-dags-jobb den här månaden! ;D (mer om det närmare, för det kommer säkert bli pinsamt) pluggat, 
lagat mat (och matlåda till syrran)..
och så glömde jag säga att jag städade mitt rum helt och hållet =D den ni;) vad har ni åstadkommit denna dag?

Ikväll ska jag sova tidigt, eftersom jag ska upp och köra klockan 07.00 imorgon xP stanna borta från gatorna säger jag bara! ;) Sen trodde jag att min förkylning hade gett sig av, men är fortfarande lite hostig.. kändes som om jag hade en klump i halsen, men jag spottade upp lite blod och slem :P hmm, inte så bra eller? ;) jag har ingen aning, men det försvann efter ett tag iaf och jag står fortfarande upp ;D

Hoppas ni alla får en trevlig kväll!

Russ och kram! xD

Kommentarer
Postat av: becka

härligt med städat rum ;) hoppas det går bra på körlektionen, vår dag ahr varit lite seg men bra :D kramar!

2009-08-31 @ 22:56:21
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/
Postat av: Elisa

Vad bra du har varit effektiv då :D hehehe

2009-09-01 @ 17:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0