What's Going On

Har just kommit hem från kuppan en vända =P träffade elisa och två av hennes glada polare från plugget ;D vi käkade på donken och gick runt och kikade :) vi hade ju massor av planer att diskutera ;) jag kom på en knasig idé, som jag delade med mig på under bussturen på senaste utgången ;P som tur e så kom vi typ båda ihåg vad som sagts och vi kunde fortsätta spinna lite =D men nu har jag nästan sagt A, så nu får jag vara tyst, jag vet av erfarenhet hur lätt munnen kan babbla vid fel tillfälle (A) så nog med den saken ;P

vad har hänt i allas liv idag då? Kan ni förstå att det snart är september? det betyder, som folk överallt redan har påpekat, att det snart är jul igen ;) det är nästan fortfarande favorittiden på året tycker jag, på grund av julklapparna;) men inte som när man var liten och önskade sig saker, utan tvärtom, det är så himla kul att fundera ut saker som personer ska få =) det roligaste som finns är att se hur glad (förhoppningstvis) den personen blir ;D jag har nog ännu mindre slantar i år, jämfört med förra året, som blev kämpigt, så jag ska försöka hålla fingrarna lite i styr, men lite ska det fixas xD för visst är det kul ändå, när de flyter på och man hittar den perfekta saken? =B

Nee nu ska jag käka lite och sen vänta in syrran :) hon har massor av grejer att fixa och jag lovade att hjälpa med en del :)


"Tänk på att en främling är en vän du inte lärt känna."  (sagt av: Abraham Lincoln )



So Long Boys and Girls!

Kommentarer
Postat av: liza och becka

jul åå va härligt :D, traditionen måste vi ha kavr, utgång på juldagen :D

2009-08-27 @ 23:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0