Hallojs!

Hur mås det med alla idag då? nån mer än jag och becky som har fallit ner i zombie- och förkylningsshålet? Nu har jag haft den här jäkla förkylningen i typ en vecka eller mer.. :P men men, liite bättre är det nog, kraxar inte lika mkt som en kråka längre. Skam den som ger sig! de är bara att fortsätta kämpa =P

Just nu sitter jag hemma och väntar på att min syster ska komma hem från sin första skoldag, eller introduktion/registering kanske det var. Vi får väl se om hon hinner hem innan jag sticker iväg..

Vad har annars hänt då? Jadu, inte så värst mycket faktiskt. I lördags blev det fika och snack med twinsen och sara, vella dök oxå upp för ett tag - trevligt :) vi satt som vanligt tills nästan stängning och pratade minnen =) Idag flyttar ju tvillingarna till sin lägenhet i stockholm. Lycka till med allt där nere Liza och Becca!  :)

Fridrotts VM har slutat. Svergie tog, vad jag vet, inte en enda medalj :P Men det lilla jag såg var mest på Blixten Bolt ;) Han satt ju nytt världsrekord igen, på 200 meter, sprang på 19.19 sek. Han är riktigt snabb, utklassar alla när han springer.  Jamaicas Bolt har dykt upp som från ingenstans, först på OS började han vinna. Det har varit som en framgångssaga, och det skulle det fortfarande ha varit om man inte börjat bli lite misstänksam. Hans tre tränarkollegor, de alla har samma tränare, har åkt fast för dopning.. Då kan man ju undra hur det ligger till för den stöddiga typen, som hittar på sin segergest före innan han springer loppet och sen vinner allt? :) Men eftersom man inte ha hört något mer om det, så var han nog ren och övermänsklig ändå :) annars skulle han ha fått 60.000 personers hat, live från läktaren.. ;D  Nee fridrott har aldrig riktigt varit min grej, utom att slötitta på tv, t ex när man är sjuk ;)

En roligare sak: Jag hade tråkigt för en stund och hittade en sida med en massa nalle puh citat =D haha tyckte de var lite gulliga ;) som det här till exempel;
 

"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till,
kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig"



Nu blev det lite långt igen, får lära mig det där;O) Men jag hoppas att jag inte tröttat ut er iaf, utan att ni klarar er igenom dagen trots allt ;D Låt det bli en bra dag =)

=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)

puss&kram

Kommentarer
Postat av: Elisa

Härligt med långa inlägg ju ;D Och nalle puh citatet var helt underbart :D Vi kanske kan hitta på ngt på torsdag du och jag? :D jag går i skola då, men tror jag slutar tolv, så då kan vi ju hitta på ngt:D men det får bli ngt som inte kostar pengar för jag är fattig (A) hehe och då kan vi prata vissa födelsedagspresenter som vi pratat om du vet (A) för jag har kollat runt lite (A) :D

2009-08-24 @ 11:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0