Låt solen skina

Hade en kul kväll igår, vi var hos elisa och hade filmkväll, det var riktigt trevlig och skoj, vi såg på "en shopaholics bekännelser" , som inte kommit ut i sverige än, men jag tror att den gör det idag, så det var nära nog ;P Sen när jag kommit hem fick jag reda på att tv nummer två har tackat för sig och trillat av pin :P vi har inte en sån tur med teknik här i huset just nu ;) men min lilla frimärkestv kan man, hittills alltid lita på :) har ändå inte råd att köpa en ny just nu, så det är bara att hålla tummarna att den inte smittats av den här synbarligen dödliga tekniska sjukdomen! 

Sen har ju två digital klockor gått sönder, och sladden till radion i köket är utlånad till grannen så det finns mer att ta av..
 Men det verkar iaf bli en fin kväll idag, de märka molnen har skingrats sig lite, härligt :)

Nee nu har jag som vanligt inte tid att sitta här vid datorn och slöa :P ska kanske skriva nåt intressant när jag får mer tid på mig nångång i framtiden xD Ikväll blir det bio med syrran, "the proposal" skulle det nog bli tror jag =) ja, hoppas den är bra, men det är den säkert :D film är ju bäst på bio ;) det är därför hemmabiosystem är så populära, det vill jag också ha ;D en aning dyrt bara..

Men nu får ni fortsätta ha en bra dag och härlig kväll, om ni kan - se till att gå ut lite innan det regnar igen =)
 
so long suckers ;D



btw, nån som kommer ihåg den här låten? den spelade om och om och om igen, många gånger för en massa år sedan =D kanske skulle blivit en party låt om den kom i dagens nutid :)





Ibland är en båt en båt och ibland är den närmast en olyckshändelse.
Det beror alldeles på om du är över eller under den.


Källa: Nalle Puh

Kommentarer
Postat av: Patricia

Den tekniska sjukdomen verkar va nåt som går nu :P Hos oss började de me att vår brödrost gick sönder, sen gick dörren till kylskåpet sönder så den stängs inte riktigt. Till sist började frysen brinna. Jag bara väntar på att nån av datorerna lr tv-apparaterna ska klappa ihop.

2009-08-12 @ 20:05:26
URL: http://patriciasb.blogg.se/
Postat av: Elisa

hahah otur , du sa ju att den skulle gå sönder xD hahha men din håller nog ;D Ja jag kommer ihåg den där låten;D

2009-08-13 @ 21:08:22
URL: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0