Svinkallt

Vart tog sommaren vägen? det är sol ute, men svinkallt! det gör det lite svårt att veta vilka kläder man ska ha på, har redan frusit ihjäl två ggr ;P men men, när skolorna börjar så är väl sommaren slut.. även om man brukar kunna bada in i september ibland, det kanske kommer en superfin vecka snart iaf, vem vet!

Det har inte hänt så mkt för mig den här veckan, varit så dåligt väder :P men jag har redan hunnit med en promenad runt borlänge (där vi fick springa runt och undvika kompisens bekant, men nu vet du var han bor iaf mallou xD) och en sväng på kuppan med syrran :) annars har det mest blivit soffan och dvd-högen ;) imon ska jag umgås med syrran igen, hon ville leta skor i stan bredvid och sen spela minigolf vid mellsta =) vi får se hur det går med det, kan man spela om det spöregnar eller åskar? måste man väl få ;D egen risk eve, egen risk xD

Nu ska jag laga mat åt mig och mamma och sen städa lite, för det behövs! jag måste bli en liten monica, för det har rått joeys lag inne hos mig ett tag nu ;D (för er som inte förstår; monica är ordenlig och ett städfreak, joey slänger mat på golvet, båda kommer från tv-serien Vänner) ironiskt nog hittade jag matrester på golvet igår ;) men jag har inte ätit i mitt rum, jag måste ha en snyltare ;D

justja, mamma ska förresten opereras på fredag:P det är den förra handledsskadan som läkt fel eller nåt.. man undrar ju bara varför de inte sa nåt om det för ca 20 år sen när hon flera gånger var tillbaka och kontrollerade att allt stod rätt till :P  aja, allas vägar äro outgrundliga :)  

Jag hoppas att ni alla har en riktigt bra dag och att den fortsätter så!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Elisa

Här är det supervarmt ute iaf :D Hoppas det går bra med din mammas hand ;)

2009-08-19 @ 18:23:19
Postat av: Natalie

haha;D Ja forskningen går framåt kan man säga;) Ha det så bra:)

2009-08-20 @ 12:57:00
URL: http://rockpointnattie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0