Santa Claus is coming to town

Mamsen och pappsen firade sin bröllopsdag i veckan:) 20 år. I 20 år har dom varit gifta, i samma veva har jag hetat evelina i lika många år, och eftersom jag  vant mig en aning med det så sitter de nog säkert i 20 år till =D


medan M&P var ute och firade, dom gick ut och åt nånstans, så var jag med ett biogäng på "Sommaren med Göran":) den var faktiskt bättre än jag trodde den skulle vara, den är ju svensk;) men den var riktigt rolig till och med;)


Okej, vad har mer hänt? :P Jo syrrans tv fick plötsligt nog och sa tack och hej då, självklart mitt i en spännade episod av en film, där man satt som klistrad:) passande nog;) så jag  har haft en inneboende i mitt rum, hon har campat framför min tv med mig:) men så äntligen,efter mycket letade och tvekan så införskaffade hon en ny, en 42 tums LG ;D alla kan ju förstå att det inte var en dag försent, stämmningen började ju bli lite spänd med en tv-dosa och två starka viljor.. xD men hon fick iaf pyssla med sin egna tv, fast min var iofs ledig när jag var och kika lite film hos vella igår=D det var väldigt trevligt och pratsamt, som vanligt ;) och så lyssnar vi aldrig mer  på "sommartider" någonsin igen ;P 


Och justja, angående rubriken, ni ska ju inte tror att jag blivit helt knäpp;) inte riktigt  än iaf för jag var inte först, där åkte man fint i bilen och plötsligt hör man radion sjunga ut; Santa Claus.., och hela låten xD det var lite väl tidigt så vi bytte bort den konstiga kanalen, för visst går sommaren fort men det är ju fortfarande augusti iaf, julsånger kommer tids nog ;P


nä nu lär jag leta cykel, för jag ska  iväg till stan, sara och glasbanken ;) jag har tagit emot lite beställningar, just nu är det tre som ska kluras på;D


Ikväll blir det sen partyfredag=) antagligen inte s2,men vem vet var vi hamnar;)


fortsätt ha det bra allihop!

ciao!


Kommentarer
Postat av: Becka

stämmningen började ju bli lite spänd med en tv-dosa och två starka viljor.. :D underbar beskrivning. Glasbanken? Nu hänger jag inte med.. Ta det lugnt och ha så skoj ikväll!

2009-08-07 @ 18:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0