Party tonight

Tjoho folket :)

Idag har jag umgåtts vella, vi tog en runda på stan och en sväng till kuppan :P käkade och shoppade födelsedagspresent till susie (steffis syster) som fyller år idag. Så ikväll blir det fest med ica-folket igen, haha xD aja, det var skoj den förra gången, så det blir säkert kul den här gången oxå :) 

Vella, jonas och p3 ska komma och plocka upp mig vid sex-tiden, så jag ska faktiskt snart typ dra in i duschen ;) eller snart förresten...men iaf inte i sista sekunden som det har varit dom senaste utgångarna ;D Ibland krävs det tid för att se mänsklig ut (A) 

Jag hoppas att ni får en underbar fredag, vare sig ni satsar på pluggning, fredagsmys eller helröj ;D Jag får väl satsa på nåt mitt emellan ;P jag ska iaf försöka att inte kalla susie för "rå fisk" ;) kände en susie förut som man skojade med och kallade sushi, sen dess har jag problem med just det namnet ;0) I say good luck to myself xD

Ha de bäst, för ni är bäst! =D

Goodbye until we meet again

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0