Lagomt knasig

Igår var jag ut en sväng med Mallis, tror ni att det regnade? klart det gjorde, som alltid ;) vi tog oss till en matbutik, där vi båda klantade oss , men på mellannivå, och så skämde vi ut oss en aning ;P träffade på den långa vakten från flamingo, eller rättare sagt: gick in i han två gånger, sen förföljde han oss typ xD det var en lite pinsam stund med alla man helst ville undvika, vi gjorde det bästa vi kunde komma på - la benen på ryggen och tog oss ut ;D Aldrig en lugn stund med den tjejen (eller är det jag? xD), men det är precis som det ska vara;D

Annars var jag duktig igår. Jag rensade garderoben, tvättade, lagade mat, diskade, pluggade, handlade - ja ni förstår. Duktiga jag ;D
Som till och med undervisade ;) syrran kom hem med mattehäftet, inte precis mitt favvo-ämne, men där fanns saker som jag förstod och kom ihåg.  En härlig känsla! tur de, för jag fick hjälpa till ett tag :P Reella tal handlade det om. Men snart, kommer de in på derivata.. kommer du ihåg p3?!  xP fyfan, vad vi klagade på derivatan ;) och hon får bara en lektion med att känna till, lära in och komma ihåg xP

aja, det fixar sig nog :) frågan är väl hur mycket jag lyckades lägga på minnet =0)


Senare på kvällen blev det tv och Top Gear startade igen :):) säkert ingen som har hört talas om det, lr? ;) men det är faktiskt jättebra. Ett brittiskt underhållningsprogram inriktat mot motorvärlden ;) med snygga nya bilar och helgalna programledare =) igår intervjuade dom mark wahlberg och gjorde en mixer med en V8-motor som källa, de mixade kött med ben och en tegelsten, blandat med lite chillisås.. xD hehe, det brukar alltid vara lite skoj att se på iaf :P

idag regnar det som vanligt..:P vad pysslar alla med då? vardagliga saker som man inte kan undvika fast man vill kanske? ni får ha de bra iaf :) nu ska jag ut i regnet tydligen, försöka att inte bli mer förkyld ;)

Här kommer "The V8 Beef and Brick smoothie" ;D
 

hejdå folket!

puss&kram


Kommentarer
Postat av: Patricia

Derivata...Låter väldigt, väldigt bekant. Men kommer inte ihåg va de va lr hur man räknar ut den :S Har för mig att jag tyckte att de va lätt. Hmm...Minnet är som de är xD

2009-08-26 @ 21:46:16
URL: http://patriciasb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0