Hej jag heter Dvd och det här är min syster Video

haha japp, jag har fått en antal sms den senaste tiden där folk kallat mig dvd ;) det går väl lite fort ibland xD men då kan man iaf dra den logiska slutsatsen att om jag är dvd så är min stora syster video, eftersom den är ju äldst (A) mohaha

Man måste få ha lite mysko humor ibland ;D igår var det Sisters night ;D Jag och syrran var på bio, vi såg "the proposal" :P faktiskt en riktigt bra film, och om du inte har sett den så rekommenderar jag att se den =) det var en romantisk komedi som egentligen var lite förutsägbar, men bara slutet och inte så mkt i handlingen. Den innehöll en super härlig farmor, en riktigt snygg kille och världens ursötaste lilla vita hund =D

Vi delade inte systerligt, utan köpte en varsin popcorn, för att va på den säkra sidan ;D sen proppade man i sig den i reklamen och i början av filmen och mådde lite halvt illa xD filmen har gått ett tag så det var bara tio pers i vår salong, någon längst fram som hade ett riktigt gappskratt ;) men det var skönt med lite folk :P innan bion så stötte jag förresten ihop med jocke, lilly, sofie, greg och jon :) haha det är alltså på bion dom hänger, och dit man ska gå för att träffa folk ;) haha

Efter filmen bilade vi iaf hem igen, snackade lite och satt på en ny film hemma, och käkade en massa godis till och en del av vaniljkakan, som vi bakat till mamma så hon skulle bli glad =) det var iaf en helhärlig dag och kväll :) 

Jag vaknade klockan nio idag, och gud så irriterad jag var xP det var inte att jag blev väckt eller nåt sånt, utan mer min konstiga dröm. Jag drömde om en person som jag för läängesen kände och blev arg på xD jag har ingen aning om hur eller varför den personen kom in i min hjärna i natt, men jag minns iaf att jag verkligen skällde ut den! ;D det gjorde jag aldrig i verkligheten :P kanske lite bra psykologiskt ;D haha jag säger det, man vet aldrig vad drömmar ska innehålla eller vad tusan de betyder :D

Idag belv det visst ett lite längre inlägg, men jag har iaf inte kommit upp i uppsats längd xD än... ;)

Om ett tag ska det förberedas för party i helgen :) jag och mallis ska fylla på våra förråd, inför våra fester på skilda håll i helgen :) det blir en tur till stan och flaskaffären, jag hoppas att det inte kommer regna, men jag tror att vi är rätt härdade efter spöregnet för någon dag sen, så bring it on xD


hoppas alla får en bra dag!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0