Trött Findus

Howdy!

Lilla Molly hat fått konkurrens om uppmärksamheten här på området ;) Molly är den lilla nakenhunden som springer lös efter sina ägare och förföljer dom överallt. Detta var ett litet nytt fenomen för några månader sen när de tre flyttat hit, eftersom den lilla hunden följer efter dom hela tiden, överallt. Iaf  så har det nu dykt upp något nytt för grannarna att se på ;) en granne som är ute och går med ett långt koppel och en pytteliten svart hårboll i andra änden. Den är såklart ursöt och det skulle inte göra ett dugg om den råkar smita in till mig ;D 

Det hände faktiskt något liknande för ett tag sen :P dom som känner mig, har hört mig berätta om den gången det satt en katt på min säng. I förra vecka, kom jag hem och en katt satt i mitt fönster, bland de gröna växterna ;) det här låter väl inte så konstigt? hallo, vem är den här tjejen, vad gör det om hennes katt sitter i fönstret? jo, den saken är den att jag har ingen katt, ingen i min familj har en katt, inte ens grannarna i hela huset har en katt xD men den är söt, svart med vitt fejs och den verkar gilla mitt ställe ;)

Nee nu säger mitt huvud dunk, dunk, dags att dra sig nån annanstans. Leta reda på findus-saken och få lite huvudmassage ;D ni vet en sån där "head-massager" grej, som gör att man ser ut som Findus, därav namnet inom den här familjen, då vet alla vad du menar =) den kan hjälpa lite iaf - skönt nog :)



Så hejdå för nu, alla vänner och bekanta!
Kramar från findus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0