Evelunda

Visste ni att det fanns ett ställe som hette Evelunda? haha skoj, hade jag ingen aning om =D så syrran har en huvudstad i bulgarien, medan jag har en liten håla i mellersta sverige xD om det inte finns ett större ställe nånstans som heter Eve, eller något liknande? ;D Jag vet inte, vad jag vet så finns det, åtminstone inte i sverige, så många ställen som heter nåt med förnamn :P

Vad har alla gjort idag då?  Tell me ;)
Själv gick jag gick upp klockan åtta idag! :) ett tag sen måste sägas ;) och hem kom jag för nån timme sen, dagen har tillbringats i västerås :P varit och shoppat lite, men det var iaf på rean (A) trevligt, trevligt:P sen har jag varit ute och kört lite också =) skjutsade pappa till bullermyren och lite mer ;)

hinner inte skriva så mycket mer, men jag ska ju ändå inte fortsatta så mycket längre, eftersom då kommer det att bli som långa noveller xD men hoppas allt är bra med er alla! vi höres =)

pusshejs


Kommentarer
Postat av: Natalie

Jobbat as usual. Ser att du har shoppat as usual;)

2009-08-04 @ 22:09:42
URL: http://rockpointnattie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0