En andra diagnos

Precis hemkommen från kuppan:P tävlade med syrran, hon tog bussen, jag tog cykeln, och jag vann! =D men det handlade om få minuter, så det var ingen överlägsen seger;) jag gick emot min princip från gårdagen, inte käka donken ;D med det var nödläge, plan D, vi irrade omkring och man blev allmänt virrig och så krävdes det föda på stört, annars skulle man ju kolat vippen inom några sekunder xD märkte ni vad många ord det finns som man knappt använder? ;) dags att förnya sitt vokabulär, de behöver ju inte bara vara de roliga orden, men dom är just roligast ;)

Förresten så var diagnos två för mamma att hon inte hade stukat handleden, utan brutit den..xP samma ställe som hon gjort en gång förut i typ min ålder:P så min efterlängtade ledighet är uppskjuten med en månad, hon är nu sjukskriven i 4 veckor. Så igår åkte dom till röntgen och jag och syrran lagade mat och kollade på Juno, det var faktiskt en helt okej och rolig film :)

Igår gick jag och mallis ut på en kort sväng, en mkt kort sväng xD det regnade ju en aning, iaf någon inte uppmärksammade det, dyblöt är ett för svagt ord för att beskriva hur man såg ut efter lite nästan en timme ute ;)

Jag träffade elisa lite snabbt också på kuppan och lovade att leta fram lite filmförslag att ta med ikväll :) men först ska jag ta reda på om min skjuts är available :P


babye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0