Essere sempre amici

Idag åker några till solen, medan andra drar till plugget :) allt samtidigt som de regnar lite lätt ute i kylan.  Jag kom hem för en liten stund sen och fann tystnaden och lugnet :) avkopplande ;) jag har några timmar frihet, eftersom mamma är på sjukhuset och resten jobbar :P Det ska utnyttjas lite. Jag är ju inte precis 100% just nu, så det lutar åt att det blir en dag innanför väggarna :) en lång "att-göra-lista" finns oxå på tapeten om det skulle vara så...

Vi får se vad dagen har att erbjuda, det är inte värt att planera så mkt =) man ska ta saker som de kommer, impulsivitet är en bra sak, impulsivitet innebär mer slumpmässigt roliga saker ;D fånga dagen! (vad det nu innebär egentligen), gör nåt kul, något som ni gör för att ni vill, och inte för att ni måste.. ju längre fram i livet man kommer, desto ovanligare verkar dom dagarna komma.. :)





Dagens citat: "Har du vänner, betrakta dig då som rik." 
mitt bankkonto har inte högsta saldot, men jag är ändå miljonär alltså :) tack för att ni finns <3

Kommentarer
Postat av: Elisa

hahaha söta kommentarer i slutet sötis ;D

2009-08-21 @ 11:58:24
URL: http://sweetelisen.blogg.se/
Postat av: Natalie

Finns för dig alltid:) Sött skrivet och håller med! <3

2009-08-21 @ 21:28:25
URL: http://rockpointnattie.blogg.se/
Postat av: becka

det var gött med fika :D

2009-08-22 @ 23:57:42
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0