alltid vara positiv..

J***vla ssab, har typ inte sovit så mycket inatt heller och så var det en ny vardag idag ja :P det betyder att ssab kör igång med sitt projekt igen: att lyckas väcka så många som möjligt inom en radie på 3 mil.. xP
dom håller på och byggger med järnvägen som tog öven den gamla allévägen, dom lastar ut ton av grus och det låter inte lite när gruset hälls ut från lastbilsflaket x) måste sådana saker alltid starta på morgonen runt sju, åtta när man kan sova länge? :) iaf så kan dom ju inte hålla på i evigheter så jag får väl lära mig att stå ut, kanske får stänga fönstret lite, även om det är skönast när det är kallt och man försöker sova:) eller vad tycker ni?

Så ja, idag är jag trött igen:) igår gick jag en långpromenad med mallis =) vi gick runt större delen av stan. nästan till medväga, bullerforsen, nästan kvarnsveden, bullermyren, jax, hagalund, centrum och hem =D gäller att vara nyttig när man kan xD fast det var prat som gällde och därför sakta med säkert, mer fötter som styrde själva än något annat:)

vad har folk för planer idag då? :) jag funderar på att däcka i något hörn och bara ta det lugnt, Sen hittade jag nyss en mapp med namnet "eve när hon var liten" på pappas datordel, som naturligtvis måste utforskas! ;)

hoppas att alla får en bra och välmående dag =)

puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0